bildenbomb

förklaringen till att den "stora bildbomben" inte har dykit upp än är pågrund av att jag har tappat bort min mobilsladd till datorn så jag har inte kunnat föra över några bilder. med hälp av mms och hotmail så har jag lyckats föra över några bilder iaf, dyra bilder kan man säga ;) nä, men de blir bara bilder från turkiet eftersom jag har inte råd att skicka över alla men


Första bilden uppe i luften, synd bara att rutan var så fruktansvärt skitig så det gick nästan inte att ta någon bild där uppe, men man ser på ett ungefär iaf :(

Så här såg vårt Hotell ut, mycket mysigt! tyckte de påminde mer om en lägenhet med pool, trivdes sjukt bra där ;)

Andra balkongen längst upp var min och ludvigs hotellrum!

Från balkongen och ner till poolen, p.s kan ni se vars Ludvig sitter där ner?(jag vet att bilden är lite suddig men lite ser man ju, och om ni tittar efter den bleckaste personen där nere utan ett parasoll så hittar ni Ludvig ;) )

Baren, liten, mysig och söt! ;D

Mer pool område

Havet vid strax efter solnedgången


äckliga samt söta (vet inte hur det går ihop) ödlor överallt!

Hotellrummet,

For och spelade fotboll med hotellpersonalen och hotellgäster, kul hade vi och det var en spännande match som slutade med att ambulansen komme förbi.


Brännan, inte dåligt eller hur? och denna bild togs tredje eller fjärde dagen, (; synd bara att man brände sig och har börjat flagna, använde solkrämer/hudkrämer i sinne men inget värkar fungera mot 40 graders sol.


mycket fint hittade vi när vi var ute och gick, btw om ni tittar i mitten av bilden så ser det ut som att det är någon tant som håller på med något(?) ser lite creepy ut men det är en sten klump, blev lite rädd först när jag såg den..


eftersom mammas dator är lite knäpp och inte vänder om bilder så får det bli så här, 40 grader var det ute och vi satt oss i en buss där det var ganska mycket varmare påväg till en marknad ute på stan.

flygget hem, ser ut som snö!


Någon som är över lycklig över att vara hemma, denna bild togs en timma efter att vi hade kommit hem, pojken min hade saknat sin andra hälft Viktor, dom pratade i kanske en timma och det enda som sas va " yauuuuh, aaaaaah, hahah" typ med dessa orden fick man fram detta leendet, glädjetårar och ordentligt skratt ur pojken min. 
 
Komme ut till stugan och käkade middag, och humorn hos herr och fru Olofsson är fortfarande desamma som alltid och nådigt vad man har saknat det efter en vecka utan den. Så denna sallad, pommes frites och fläskfile bjöds denna kväll.

och denna goding bjöd min fina vän hanna på när jag träffade henne! :D


Sen har vi givetvis gjort mer sen vi kom hem, kan dra en liten snabb sammanfattning om denna vecka som vi vart hemme, vi har varit i stugan med mina päron, ludvig for hem, så jag passade på att träffa linnea och hanna, umgicks med storasystern min, drog förbi örträsk dansen och träfffade en massa skönt folk, firade midsommar med mina kusiner, vart på stan och gjorde en shoppingrunda med Lina, och nu sitter jag i stugan och försöker göra det jag kan för att fördriva tiden som jag befinner i min ensamhet, det enda sociala jag har runt ikring mig är en massa katter och datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0