rubrik

Lördagmorgon, ha just vaknat! lite sent men skönt har det varit att sovit ut. Igår begede jag mig ut med Johannes och Zeri, först vart det en sväng till La Vida där vi satt och snackade med lite folk sen blev det en roadtrip for lite överallt, drog oss till och med förbi min stuga men det var ingen var typ vaken förutom Krister så vi stod å snacka med honom innan vi begede oss vidare.

Nu sitter jag och inväntar morfar som ville bli klippt idag senare ikväll ska jag fara och träffa kusinen min tro de bli en lugn kväll ikväll, förhoppningsvis kommer gubben men vi får väl se om han får någon tid över.






Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, du gjorde som ajg alltid gör dvs gå ner till sjön och bara se ut över vågorna :-)

2012-06-09 @ 23:58:57
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0