ojojoj..


Jädran vilken dag det har varit, strul med allt!
Känns skönt att allt har fixat sig och är på sin ording. Iallafall för tillfället kan säga att man löst dagens problem imorgon kommer det nya ;)

det kommer bli en fullspäckad vecka skull ja nog tro, men ja tro nog inte jag ska berätta så mycket om det just nu här på bloggen tills jag vet till hundra procent hur allt blir och vad som gäller.  Nu blir det bara att vila en stund fram tills att jag måste plugga inför morgondagen, vilket jag egentligen inte ens vill tänk på.

Morgondagens schema för min del: först har jag prov på skolan klockan åtta på morgonen, sedan mellan 10-ett ska jag försöka fixa mig ett pass till resan, sen blire direkt hem och börja inskolningen på jobbet från klockan två eller tre ( beroende vad jag hinner med ) framtills halv tio på kvälln så ingen vila alls!

Tur att man är ledig på onsdagen då så man får vila sig lite, då blir det nog att packa lite samt träffa min vän linnea och bara koppla av, få nya krafter tills sen så att jag orkar mer också, egentligen ska jag inte klaga istället borde jag bara försöka vänja mig och känna mig glad över att jag gör något nyttigt på dagarna istället för att slöa och göra ingenting. Så från och med nu ska jag inte gnälla eller klaga mera bara härda ut och vara glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0