Nuså med jag fortfarande väntar..

.. på att pojken min ska stig upp tänk jag göra ännu ett meningstlöst inlägg eftersom jag är uttråkad! Tänkte lägg upp nå bilder och självklart är det på mig själv, ni som läser min blogg är ju vana vid det här laget ;)

jag bjuder på en sminkad och en osminkad bild på mig, 
 
Så stor skilland är det väl ändå inte! Borde kanske vara utan smink ett antal oftare gånger, är så less på att sminka sig ve et! Nu tänker jag strunta i det, de enda som behövs är väl att mina ögonbryn skulle behövas fyllas i annars så behövs inge annat, eller vad tyck ni? se jag hemsk ut? ;)


Kommentarer
Postat av: mammma

I vanliga fall brukar man säga före-och-efter-bild men du gjorde en förebild :-)

Jag håller med dej du är lika fin på båda bilderna.

2012-06-06 @ 14:31:03
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0