Nu har jag något spännade att berätta

Halloj till er alla! Nu är det så att vi har pratas en heldel här hemma och med gubben min och vi ska nämligen fara utomlands. ÄNTLIGEN ÄR DET MIN TUR! min första utlandsresa, har aldrig tidigare varit någonstans har typ knappt lämnat umeågränsen överhuvudtaget, så detta lär bli riktigt spännande och kul, det ända är väl att jag är flygrädd men vem vet det kanske är kul det med, får väl se hur det blir för mig.

Vi ska nämligen fara till Turkiet och det blir på Torsdag den 14 Juni. Jag är så otroligt glad kan nästan inte riktigt skriva eller tänka. Så nu framöver bli det att se vad jag kommer behöva, kanske köper till nå gulliga sommarkläder, pcka, fixa passet, växla in pengar osvosv..

Då är det också så att jag kommer inte att vara på studentskivan eller fira studenten över huvudtaget under student natten utan den firar jag med min älskade i Turkiet vilket känns mycket roligare och det ser jag mer fram emot! Nä nu ska jag sätta mig och se en film en stund, imorgon blir det en lång inskolningsdag, hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0