Nationaldag är det idag!

Godmorgon, onsdag är det och detta är en röd dag pga. nationaldagen. jag har ingen aning om vad som kommer hända ikväll för min del, antingen far jag in till stan eller bli jag kvar i bjurholm, de får vi se. Jag har inget bestämt och sitter inför beslutsångest istället ;)

Förutom beslutsångest så har jag nu suttit och hela morgonen och kickat efter bilder från balen igår och kan lova att alla var mycket fina eller ja, ni ser ju själv på fläskbook så jag behöver nog inte skriv så myche om det.

Gårdagen gick bra men otroligt lång var den men de gick bara finfint, klev upp 5 på mörran och la mig efter 12 någon gång på i natten, men det är väl inget en vardagssak för tonåringarna, eller hur? njaa inte för mig jag behöver min sömn efter några vakna timmar sådeså!

nu är jag pigg och vill hitt på något medan pojken min känner helt tvärt om och ligg halvt död i sängen och knappt andas eller rör sig, va gör man för att få upp denne pojke? hm... får fundera ett tag, tills dess tänker jag se hur länge jag står ut innan min uttråkhet tar över och sjunga den svenska nationalsången! ha en fin dag


Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0