kommer ni ihåg mig?


Nu var det länge sen jag bloggade, studentkvällen var nog sista dagen och jag ser att mina läsare har dämpats ganska ordentligt, vilket jag förstår.. vem vill läsa en blogg som aldrig uppdateras? idag är det andra dagen sen jag kom hem från turkiet känns otroligt skönt blev så glad när allt var så grönt här hemma. 

detta inlägg kommer bli ett tråkigt ett med en massa text haha, har inte hunnit lagt över några bilder än, men jag ska försöka fixa det och då kommer jag att lägga upp en stor bildbomb på allt från turkiet, studenten, bilder från då vi kommit hem osv. kommer nog inte skriva så mycket om det, bilderna får tala för sig själv men kan säga att jag har haft det sjukt bra och jag har fått mig en snygg färg på brännan ;) och midsommaren igår var helt underbar, hände väl en sak som jag gärna skulle vilja glömma, hehe men jag känner mig nöjd! midsommaren firades först i stugan med go maten sedan drog vi oss till kusinerna och avslutade där.

Men nu blir det en massa tråk med städning och rensning av kläder osv.. saknar min fina ludvig som just drog iväg till staden för att själv fixa lite grejer.


Kommentarer
Postat av: mamma

Å, VAD kunde det vara som du vill glömma samma som mitt minne vill radera?



Saknade dej i stugan ikväll mitt hjärta

Svar: Haha, jadu moder vi båda vet vad som hände, huvva ligen ;) men det var roligt att få komma förbi er och god mat fick vi så dom plusen övertar minuset som hände senare på kvällen, kramkram
Emily Norberg

2012-06-23 @ 22:08:59
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0