Helg!


då har man just avklarat första inskolningsdagen, har haft det fruktansvärt roligt. Jag trivs verkligen jätte bra där. Nu är det helg men ingen rast för det, ska plugga eftersom jag har ett prov på Tisdag morgon och det är nog ganska mycket att plugga på, men det ska nog gå bra ändå.

Nu ska jag nog vila en stund innan jag beger mig ut på äventyr eller om jag stannar hemma och vara med Mamsen som komme hem igår, vi får helt enkelt se vad som händer idag.

igårkväll var Ludvig förbi, så sjukt hur mycket jag saknade pojken min! vi har ju inte umgåts så mycket denna vecka eftersom vi båda har varit väldigt upptagna men en massa annat. Så det vart bara en massa mys, film och pizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0