fredag och helt slut!

Känns inte ens som en fredag heller, de känns som typ en måndag eller som en söndag? gårkvälllen var ju spännande blev tivoli och sen lite godricka med lite folk. Åkt karusell gjord jag också jag såg även ur en annan synvinkel, upp och ner! det är inte många som har gjort, eller efter gårdagen så vart det nog många men.

Idag har vart en typsik slö dag för min del och inge skola ha man haft heller, se skönt! Nu blir det nog att sätt sig med en påse chips, tjocka sig och se på en go film, typ någon disney eller något!


Japp, detta var jag, lina, ludvig och fredrik igår, satt upp och ner inför hela stan, ingen illa syn sparkade på topparna av ett trädd gjorde jag också medan vi höll på det var inte helt fel, kändes inte alls farligt speciellt när man är höjdrädd som jag! dock inte min bild, snoddde den från Google, eftersom jag själv ej tog en bild annat än på mig och Lina, en bild som kanppt syns att vi sitter på den där dangersaken, men testa om ni får smak för det om ni redan har gjort det, då delar vi samma upplevelse.

här har ni också nå vackra bilder på mig och min karl (eller som det stod på flygbiljetterna) Herr Ludvig och Fru Emily.
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad synd att vi sov när du kom förbi i stugan. Men det var roligt att du kom ut i alla fall.

2012-06-09 @ 07:48:11
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0