badtunna och gofolket!


Fredag äre idag och min sista lediga helg innan jag börjar jobba, känns både jobbigt och skönt! jag vill ju jobba och trivs bra där jag är men jag kommer missa en hel del känns det som men jag tycker ändå det känns lätt värt. Jobbar ju på ett ålderdomshem och jag älskar det, det är så otroligt roligt att få vara där, så jag ska inte klaga alls utan bara vara nöjd!

Ikvällen spenderas här i min stuga i åkernäs med mina underbara päron, min älskade och dom fina Elin och Mikael. Ludvig har kämpat hela dagen med att få upp värmen i badtunnan, krister håller på att grilla köttet, min fina moder har dukat så fint på altanen och jag hm.. kan inte säga att jag har varit så duktig eller gjort så mycket, förutom att ha gått runt och försökt vara ett bra sällskap för dem alla hehe (; nämen..

Ikväll blir det då go mat, go dricka, bada badtunna som har just fått upp govärmen, desutom kommer vi spendera kvällen med härligt folk, jag taggar upp rejält! Imorgon är det också bjurholmsdagarna vilketn innebär marknat och eventuellt en kväll på wärsan, vi får se vi ska i vilket fall dra och träffa kusin vitamin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0