vännäsdagarna ikväll, eller inte..


Japp, då var det fredag och vännäsdagarna är i full gång för alla förutom jag och alla kommer snacka om gårdagens händelser, roligheter och pinsamheter och allt jag själv kommer kunna säga är "Nä, jag gick och la mig tidigt och såg på ett gäng Scrubs avsnitt tills jag somna". Gubben min var förbi här ett liten tag men drog sig iväg nu bort till survännäs, vem vill vara kvar här när man kan vara där lixom. och Anledningen till att jag inte kan hänga på är pga. att jag ska jobba imorgon hela dagen, känns lite surt faktiskt men jag försöker se det positiva i det hela

som jag kommer slippa;
1.
 supa ner mig och göra bort mig till fyllan,
2. vakna upp bakis med både ångest och huvuvärk,
3. sova bort hela dagen,
4. Spara pengar samt få mer för helgjobbet, 

dock missar jag allt skönt folk som befinner sig där och som jag inte träffat på år och dar så det kör väl över allt på positiva sidan, men jag får väl ta igen på Åselemarknaden istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0