so true!

Komme mig hem för en stund sen från jobbet och had egentligen tänkt göra mig nå käk och göra något nyttigt som fixa till här hemma så att det åtminstonde se någolunda hemtrevligt ut. Men nej, det slutade med att jag fasnade vid datorn när jag skulle kik på nå bloggar, fasnade först när jag gick in på Tina Franks blogg och kicka på ett natthumor inlägg som hon hade gjort, å ja må då säg att jag fick då skratt ordentligt och man känt igen sig ganska duktigt! så jag sökte upp sidan och sedan dess ha ja suttit här å ba skrattat åt nå så sjuka, sanna och roliga bilder (;
 
Hittade bland annat denna på Tinas blogg, och det kan inte bli mer sant!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Aaaahahaha, den sidan är så sjukt kul!! You just gotta love it :D

Svar: haha, eller hur det va läng sen ja skratt så mycket som just till den sidan, i love it! ;D
Emily Norberg

2012-07-16 @ 18:39:28
URL: http://tinafranks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0