Onsdag

Då sitter man hemma hos udvig, komme hit igår, pojken jobbar just nu och kommer hem om några timmar. Igår var det bara lugn, hade min första lediga dag på länge känns det som är även ledig idag, men imorgon ska jag jobba igen. Trivs så bra där jag jobbar så ska säga att det känns helt okej. Igår for vi ut en sväng, och träffade Hanna, fredrik, joel och pontus vart bara en massa snack och planering inför åsele.
 
Nå bilder från en solig ledig dag med vår sommargäst pennpenn!
Tänkte på min kära moder när jag såg denna nyckelpigga, första anledningen för att jag vet att hon tycker väldigt mycket om Nyckelpigor sen andra anledningen är för att båda två är småa, röd(dock så är mamma inte rödhårig längre, men hennes naturliga färg är/var då röd) och prickig, ;]
Nu blir det att he på en film tills gubben min kommer hem, hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0