När jag ser dig, blir jag lycklig!

Fredag = Helg = Ledig, nope inte för min del, jobbar idag och hela helgen ut. Men för det är det inga sura miner, känner att det ska bli ganska kul ändå. nu var det ett tag sen jag skrev och det jag gjort, ja jag tar det kortfattad; Solat, umgåts med vänner, umgåts med pojken min, umgåts med familjen, fiskat, ja bara slappat och haft det allmänt skönt ute i skogen, har varit i Åkernäs där jag ha sommarstuga, trots det tråkiga vädret har det varit mycket sköna dagar vill ja lova. :)
 
Fina Elin och söta Linus komme även förbi till stugan och höll mig och räser sällskap.
Nu blire att göra sig i ordning innan man beger sig till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0