jag är sämst..


..
på att blogga just nu, glöm som bort att jag ens har en blogg (; ska försöka blir mer duktig på att uppdatera, men det är bara det att jag har så lite tid med det. Jag har just börjat jobba och jag jobbar ganska mycket iallafall den här veckan, dom få timmarna som jag är ledig försöker jag umgås med gubben, vänner samt försöker få brännan på kroppen att stanna kvar. Eftersom Juni månaden endast var regn och grå så försöker passar jag på nu dom få dagarna som vi har haft sol. 

idag är jag ledig med dock har jag inte kunnat spenderat den så som jag skulle ha velat, har endast städat, tvättat i sinne och fixat till det här hemma, ska strax bege mig och handla också. Igår jobbade jag först på dagen sen på kvällen spenderade jag med älsklingen och bröderna olsson, blev att fara ut på sjön och fiska hela kvälln. Det blev lite fångst lite synd bara att störst fångsten komme sig loss från kroken, men vi fick då se hur stor den var iaf och jag är nog ganska nöjd över att vi inte fick in de där aset i båten, (;

Har jobbat och slitit hela dagen med en massa hemsysslor så nu ska jag ta det lugnt och se på film ett tag


Kommentarer
Postat av: mamma

Vart fiskade ni. Hos Victor?

Svar: Ja, det var i lillarmsjön och tro det eller ej, men vi körde faktiskt ett varv runt sjön, så du kanske kan förstå hur länge vi satt där ute (;
Emily Norberg

2012-07-05 @ 14:44:53
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0