älskar tisdagar

God Morgon God morgon folket! har sovit som en gud, älskar att vakna upp i min egna säng! Känns som att jag uppskattar den lite mer efter Åsele dock haft lite skumma drömmar men det är så det ska vara. Det är tisdag idag och jag kom å tänkte att då man går i skolan lär man sig att hata den dagen eftersom man vet att man har hela veckan kvar och att det är långt bort till Fredagkväll, men nu när man har gått ut lär man sig att älska Tisdagar eftersom det är typ dom enda dagarna som jag är ledig, Tisdagar och Onsdagar och då spelar helgen ingen roll längre.
 
På min lediga dag var min plan att jag först skulle sova ut, vilket jag nyss gjorde så den stryker vi. Käka gofrukosten, ge mig ut på en prommenad, sen slappa ett tag, tänka på min kära karl och undra vad han har för sig, saknar han lite. Sen hade jag planerat att fara och leka lite med min vän Hanna som komme hem från Norge, då blire att vi hitt på nå skoj som alltid. Nu had jag tänkt gå å göra mig den där gofrukosten och vakna till lite mer med ACDC!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0