älskar att vara ledig

Lång och skön dag, det gillas! har hunnit med en hel del, vaknade först och begede mig ut för att pressa i solen ett litet tag tills ja tyckt de blev för varmt och vart sugen på bad så jag ringde upp min kära vän Hanna, vi beslöt oss för att dra oss iväg till västemarks i storarmsjö just brevid stugan min. Satt där med götta, värmen och lyssnade på härlig musik, tills vi beslöt oss för att skippa badet och dra ut på fiskeäventyr istället. Tog vårt pick och pack och drog oss till stugan och träffa min moder, "hej mamsen". Dock han vi inte vara ute se läng men en stund iaf innan vi drog oss tbx.
 
Hanna begedd sig till staden medan jag for och träffade matte en stund, satt å prata ett tag tills han skulle dra sig hemmåt. Efter det satt jag med stora syster och hennes kompis och snacka tills Vickan och tobbe kickade förbi, så satte oss ute på altanen och snacka med dom ett tag.
 
Sen nu ha jag spendera den sista tiden med att städa köket, fixa tvätten samt lite gran i tvrummet. Har hunnit med mycket skoj samt nyttigheter och varit en duktig flicka,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0