waiting for forever

Kände besvikelsen när jag kom hem och min älskade telefon som jag beställde för två veckor sen inte komme idag. jag som var så taggad och inställd som jag nu vart dom senaste dagarna. vi vet iallafall att den är skickad, men när den är framme här i bjurholm är en annan fråga! Jag tror snart jag ger upp, jag får nog ingen telefon, får nöja mig med min skrotiga sony ericksson som är helt kass, laggar ihop för ingenting. förhoppningsvis så kommer min tutch telefon på onsdag och gör det inte det då ger jag upp helt och hållet på att vänta, då är det ett stort tecken på att jag ska inte äga en tutch.

Kom på nu att jag har tjatat om den här telefonen nu i några inlägg men jag har aldrig berättat vad det är för någon som jag beställt, det är iallafall en Samsung I9001 Galaxy S.


Kommentarer
Postat av: malinns

Visst har du hört talesättet:



Den som väntar på något gott,

väntar aldrig för länge!

2012-01-23 @ 21:55:10
URL: http://malinns.blogg.de
Postat av: Emily

Jo, ja vet mamsen, man jag vill ju ha det goda nu ju!

2012-01-24 @ 05:09:24
URL: http://emiilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0