trött!

Då har man just vaknat och ludvig har just packat ihop snowboarden och begett sig iväg till Agnäsbacken. Själv sitter jag kvar och ska snart börja se några avsnitt av Supernatrual, en serie jag just har börjat följa. Man blir som helst fast i den, sjukt bra. Det blev lite ändrade planer igår, skulle ha varit med Victoria och Tobias men dom bestämde sig för att stanna hemma och tare lugnt, så istället kom Ferdy&Hanna in till Bjurholm och fick se den fina byn, hehe.. Vi drog oss iväg till agnäs ett tag och träffade lite folk men det vart se fruktansvärt kallt, så vi bestämde oss för att fara hem till mig istället, där vi satt och spelade en massa spel i stället, som vart mycket trevligt! Vi spelade, TP och sedan alfabet som jag suger totalt på. Kom även på att jag glömde skriva om mina kompisar som jag skulle göra på 30 dagars grejen, så de får komma upp senare idag istället. I Ikväll blire att hitta på något med Victoria och Tobias, eftersom det inte blev något igår så bestämde vi oss för att hitta på något ikväll istället.

Kom på att det är riktigt tråkigt att jag inte har någon kamera som fungerar än så länge, så jag har inte så många bilder att bjuda på och inser att det blir ganska tråkigt med bara en massa text ingen kommer orka läsa, men det kommer så fort jag får min smart phone, då blire bildbomber osv. lite roligare. Tills vidare bjuder jag på en skön låt och några bilder från hunkarna i supernatrual istället. hare så bra allihop.

    


En liten trailer på serien samt en låt

kansas carry - on my wayward son
   
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0