Tisdag

Dagen började lite små jobbig när man nästan inte vill stiga upp ur sängen, det var kallt i rummet och man var ganska ordentligt trött och ont hade jag överallt och Ludvig har fått feber och ligger hemma och är dyngförskyld idag! och Bättre vart det inte när jag skulle med bussen från vasaplan som var smockfull så man fick vänta på nästa som också var smockfull, så när jag väl just komme mig in i bussen smällde busschafförn in dörren så att jag fick en ordentlig smäll i backbenet, så nu är min gångstil inte vacker, går och små halta lite! Så min morgon har inte börjat speciellt bra men det känns som att det håller på vända nu, efter att jag har just haft stresshantering första lektionen, som fick mig att slappna av och bli på bättre humör, så japp nu kör vi med nya tag denna dag :)

Sen så är den här dagen inte vilken dag som helst, Idag är det faktiskt ett år och en månad sen jag och min älskling blev tillsammans, egentligen så har inte jag och ludvig något riktigt datum eftersom vi hade ju vart tillsammans ett bra tag innan vi gick ut med det på facebook. Så eftersom vi inte kunde klura ut när det egentligen var så fick facebook datumet duga. som idag är 13 månader sedan, Jag älskar dig gullet och krya på dig, ikväll ska vi mysa och fira med lite götta och kanske en go film! pussssar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0