snyggt jobbat!



Första morgonen hemma på länge och det första jag gör är att försova mig! Sängen min är så skön att jag inte vill lämna den, nä så är det inte jag var bara så fruktansvärt trött igår så när jag skulle ställa klockan på 05.30, så råkade det bli 15.30 istället. Tyckte det var konstigt när han aldrig ringde imorse.

Så nu sitt man här klockan nio på morgonen och nästa buss till stan går någon gång runt 11 som gör att jag bara hinner med en lektion, Så för min del blir det bara att sjukanmäla sig, lägga sig och se en film. det blev en dag hemma för mig istället! Det positiva i det hela är att jag slapp tåget men.. Jag som ändå var taggad på skolan idag, får försöka ta igen och plugga hemma.

Katy Perry - The One That Got Away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0