sista praktikdagen

Då var sista praktikdagen avklarad, känns riktigt tråkigt faktiskt, känner bara att man fylls av ångest när man tänker på att man ska tillbaka till dragonskolan nästa vecka. Vill fortsätta vara på Fritids, trivdes så bra där, med barnen och personalen osv. menmen. Jag fick iallafall värdens finaste avskedspresent, det var ett paket med gelehallon. När jag öppnade presenten säger en pojke: För varje gång du känner att du saknar oss kan du ta ett Gelehallon och tänka på oss så kanske det känns lite bättre. Tyckte det var ganska gulligt sagt ;]



Beställningen från Gina tricot kom iförrgår men telefonen som jag har beställt har inte kommit än men förhoppningsvis kommer den på måndag! Just nu sitter jag och Ludvig bara hemma hos mig och tare lugnt, sen blire att duscha och dar vidare till stan där helgen kommer att spenderas, ikväll ska vi fara förbi Ludvigs kompis Amanda som fyller år idag, Grattis Amanda :) sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Här har ni några bilder så ni får se hur kläderna som jag fått hem ser ur,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0