så kan det vara

Nä jag bara skoja lite tidigare, jag har inte färgat håret, men jag är duktigt sugen frågan är bara om man vågar, har aldrig färgat håret förut, jag har naturligt blondt hår, jag är rädd för att jag ska bli jätte ful i mörkt hår och att jag inte kommer få tillbaka min riktiga hårfärg.

men om jag någon dag får modet till att göra det, vilket jag nog gör tidsnog så lär jag färga håret i en ljusare brunfärg, antingen slingat som Jessica Alba eller så kör jag på en färgning som Hilary Duff, vi får se i framtiden någon gång hur det blir.


Kommentarer
Postat av: älskling

jag trodde verkligen du hade gjort de.. <3 men du är fin som du är :D

2012-01-30 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0