rubrik



denna dag är lite intressant för mig, ska först lära mig att åka tåg i dag för första gången och byta buss i vännäs och försöka att inte hamna i övik eller på nått annat ställe! Sen så kanske eventuellt min telefon kommer idag, som jag verkligen har längtat efter i en lång stund, sen så ska jag även försöka snacka med dom på dragen om att få byta så att jag får busskort istället för inackordering, så flänga runt över allt blir det, sen så ska jag också hem tilll bjurholm idag till min familj, nu var det ett bra tag sen jag var hemma det ska få bli skönt att komma och krama med mamsen en stund sen så kommer jag nog att sätta mig ner med en massa plugg, så att denna dag kanske inte är så jätte intressant, kändes mest jobbigt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Så fröken kommer hem ikväll det ser jag fram emot.

Hoppas att du nu inte hamnar i Övik efter allt transportbytade men jag tror nog du fixar det. För minns vad jag sagt du är ju ingen färgad blondin :-)

2012-01-18 @ 13:14:04
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Älsklingsludvig :]

Världens finaste emily jag sitter och äter glass nu sen kolla jag in din blogg och blev kär i din bild<33

2012-01-18 @ 15:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0