nu kan du få mig så lätt

Oj, vilken kväll det var igår. planen var tänkt att jag, gubben, victoria och tobias skulle ha en trevlig film kväll, men så blev det inte! istället blev det att vi köpt oss nå öl och börja dricka lite smått, efter ett tag kom hjalle och Jonas förbi så det blev en hel del surr. sen ville tobbe och vickan fara hem, så då bestämde jag och ludvig att vi skulle fara till Nicke där Hanna&Ferdy, där det blev en heldel kläbyten mellan pojkarna, bra musik, skönt folk och vi kanske var där till klockan 3 ungefär, sen så ville nicke ge upp för kvällen, så då for vi hit till Ludvig istället och hade det bara allmänt trevligt, fick till och med Hanna att tycka om Guacamole och pojkarna gjorde hundra nya "musikvideos". det blev en riktigt skön kväll faktiskt.

och om en stund så drar vi iväg för att köra på den dära filmkvällen som aldrig blev av igår, känns förbannat skönt! tills vidare får ni en bild på mig&victoria och även en låt av håkan hellström!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0