need to try something new

Haloj och välkommen till min blogg, nu har jag blivit med blogg och detta bli mitt första inlägg någonsin. Jag har aldrig känt att jag behöver en blogg tidigare med tanke på att det inte händer något speciellt spännande i mitt liv och jag anser att jag inte har så mycket att skriva om men efter en massa tjat från min kära pojkvän som tyckte det skulle vara passande för mig så gav jag efter och bestämde mig för att prova på. Jag hoppas ni ska tycka om min blogg

Ska även passa på att tacka min underbara Lillasyster Maria som har varit så snäll och hjälpt mig att fixa till min header och tja hela bloggen kan man säga! Nu får man bara hoppas att hon har de dära tålamodet till att lära mig allting hur det fungerar så att hon slipper anstränga sig och lyssna på mitt tjat om hur jag vill ha allt hit och dit! Hur som helst Tack Maria, du är helt underbar utan dig hade min blogg aldrig existerat 

 

pussar och kramar



Kommentarer
Postat av: Mariia

ja ibland undrar man ju hur en tjej som du skulle klara sig utan en söt underbar vacker midmera tjej som jag!! ja jag är ju bara HELT fantastisk!! :P

2012-01-04 @ 23:40:34
URL: http://Mariijaa.nattstad.se
Postat av: Emily

ja, se där vilken tur jag har som har dig som är helt amazing!

2012-01-04 @ 23:43:21
Postat av: malins

Välkommen till bloggsfären gumman.

Du komer att lära dej på nolltid ;-)

2012-01-05 @ 06:45:38
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0