morning

Gårdagen var ganska lugn, vi for ut en sväng sen slutade det med att vi satt några stycken och såg Grave Encounters, sen for jag&Ludvig hem och slocknade ganska direkt, Nu sitter jag vaken här och väntar på att in kära mor&krister ska komma och plocka upp mig, vi ska fara till min faster och flytta hem resten av mina grejer som jag har kvar där, det är inte så lite jag har kvar där kan jag lova så det kommer nog ta en stund. Under tiden jag väntar så sitter jag nu och roar mig med Våra värsta år som är på TV, så jag sitter och skrattar emellan raderna. Senare ikväll blir det nog Bjurholm för min del, jag ska fara och vara med min Kusin Victoria senare ikväll och vi får väl se vad som händer för vår del. Det var ett tag sen vi umgicks vi två, så det ska bli jätte roligt att få träffa henne!
så länge bjuder jag på en osminkad bild på mig och en skön låt.
Ansiktet - Äckligt

kram hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0