måndag

jahapp, då vare måndag idag har just kommit till skolan. Forsovde mig lite imorse menmen inget att göra åt, Känner att jag håller bli sjuk, håll på att få febran men helgen har varit helt skön, med massa folk, godricka, skön musik och en massa skratt. har gjort både det ena och det andra. Nu ska vi snart börja psykosocialt arbete kännss som att den här dagen kommer bli lång, är så fruktansvärt trött, har knappt sovig någonting den här helgen, men det blir att fara till Bjurholm för min del efter skolan och ja tro de blir en tidig kväll för min del, ska bli så skönt att få sova ut.



En skön låt som Hanna Visade mig:
Green river ordinance -
Endlessy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0