Lördag

då har man just tryckt i sig en rullkebab, det var riktigt gött vill ja lova! Snart bär det av till brattåkern och ge sig på att åka snowboard, känns inte så lovande med tanke på hur dålig backen är, men kul kanske det blir. Det blev ju ingen agnäsbacke för min del idag eftersom hela släckten komme hit för att gratta Robin, så då får det bli bratten iställlet.

Sen ska jag även skriva och berätta att Jessica är här, det var riktigt länge sen! så det är riktigt kul, Hon har ju blivit som en familjemedlem här hos Nymans. och min gubbe Ludvig har skaffat sig en blogg, känns väldigt roligt och spännande vill ja lova, hoppas nu han uppdatera varje dag och håller den vid liv. Klicka på bilden nedanför så kommer ni in på pojkens min blogg. <3 


Kommentarer
Postat av: jessica

Har verkligen saknat familjen nymans! kändes riktigt skönt att äntligen få komma tillbaka och träffa alla igen! :)

2012-01-22 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0