Jag sluter mina ögon och jag drömmer mig tillbaka i tiden.

Då är man hemma igen, efter en lång tid borta, resan gick bra och jag hamnade rätt, träffade lite folk på bussen som man inte sett på ett bra tag, så mycket snack blev det och det var enbart roligt.

Det känns ganska skönt faktiskt att vara hemma igen men ja saknar gubben min, som tråkigt nog inte kunde följa med mig hem idag, men han kommer i morgon istället så om jag har tur kanske jag kan åka med honom till bjurholm så att jag kan få slippa ta tåget (tågräddsla). sitter nu och pratar med min lillasyster och tar igen lite, snart kommer mamsen hem så då blire nog någon god middag och lite surr.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0