it's what you feel, all over now

fattar inte vad det är som händer, igår kändes allt hur bra som helst, men nu imorse kände jag mig bara så otroligt låg. Den dära otroligt pigga känslan jag kände i morse försvann ganska ordentligt fort förstå inte riktigt varför är bara så fruktansvärt less och trött på allt, känner att jag orkar verkligen inte. känner att jag har en otrolig saknad till något, kan bara inte sätta fingret på vad, jag känner mig ensam trots att jag har folk runt ikring mig helatiden och allt annat känns bara alltmänt jobbigt.. men det kanske bara är så att jag är ovan vid att skolan har börjat och jag måste pendla eller så är det bara jag som är nojar upp mig eller så är det något annat lurt på gång, men vi ser väl vad som händer.

Hur som helst, ska inte dra in något deppinlägg ska istället försöka se det positiva istället. Skoldagen var okej, fick se en film idag som heter " älska mig", en bra film fast det var mycket dålig skådespel i den, men den gick och se på. Nu snart ska ta och slänga mig in duschen sen så blire att invänta Ludvig. förhoppningsvis försvinner den här låga känslan då, gubben min brukar alltid lyckas få mig på bättre humör så, tjingeling så länge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0