Happyhappy

Då har man inte allt för länge sen just kommit sig hem, har varit och käkat hos min mormor idag. hon bjöd på go palten, jag som älskar palt, så det passade alderles utmärkt. annars har kvällen varit riktigt lugn ska strax gå och lägga mig, imorgon har jag sovmorgon fram tills klockan 7 så det ser jag fram emot, ska bli riktigt skönt.

Sen så innan jag somnar så ska jag passa på att berätta något riktigt kul... min älskade telefon som jag har väntat på hur länge som helst kom idag. Så nu är jag en överlycklig flicka! Så jag har pillat på den hela kvällen försökt lära mig allt, min lilla syster har försökt hjälpa mig så gott hon kan.

Denna dag har vart hur bra som helst, fick sluta tidigt från skolan, blivit bjuden på midag, får sovmorgon imorgon och telefonen kom idag, kan det bli bättre? det ända som fattades nu är min saknade gubbe, om bara han hade vart här med mig just nu hade denna dag vart helt perfekt.




aja nu ska jag krypa ner i sängen med några avsnitt av supernatrual, god natt!

Kommentarer
Postat av: malinns

Åhå, så du älskar palt... kanske ska ta och bjuda på mammas palt någon dag...

2012-01-24 @ 22:08:30
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Tina

Tappa inte galaxyn i beasås bara, jag lovar att den blir helknäpp av det!! Been there done that, så att säga.. ;)

2012-01-25 @ 20:44:42
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: emily

Haha, onej tina jag kanske lyckas med det jag med me tanke på att jag konstant äter det men jag ska försöka att undvika det,så gott jag kan ;-)

2012-01-26 @ 18:55:28
URL: http://emiilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0