Godmorgon!

God Morgon! denna morgon känner jag har varit jätte lyckad, eller inte. försovde mig två gånger, förstår inte hur jag lyckades. Först ringde min mor mig och berättade att jag just missat bussen som går 06.40, då tänkt jag att jag skulle ta 08.35 bussen, men jag lyckades somna om direkt efter att jag la på, på mamsen. Helt plötsligt vaknar jag av att Anna ringer och väcker mig och då hade jag just missat den andra bussen också. så nu sitter jag här hemma och nästa buss till stan går någon gång runt 11-12, sen så slutar jag någong gång runt två idag, så det är nog inte så värd dag för mig, förbannat!

Men jag ska försöka göra de bästa av situationen, då får jag ta tag i alla saker som jag måste göra men inte hinner med som: Att jag måste plugga, städa mitt rum, gå en prommenad och sen senare på dagen sticker jag nog förbi min kompis Kim, som jag inte träffat på hur länge som helst.  


Kommentarer
Postat av: malinns

Hm. det där med att städa ditt rum tycktes du inte hinna med. Jag håller på att tillreda varm smörgåstårta till vår middag. det kommer att bli nice :-)

2012-01-26 @ 16:27:32
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0