fredag-lördag

Blev ingen uppdatering igår eftersom att jag inte hann, så jag tänkte passa på att göra ett inlägg om gårdagen och om idag medans Ludvig och hans vänner kikar på nyskotern.

Det blev en tidig fredag morgon för min del igår trots att jag var ledig, klev upp runt åtta när Lina ringde och väckte mig, sen när vi pratat färdigt kunde jag inte somna om igen, så då gick jag och duscha, fixade till mig, gick ut en sväng med hunn och packade det sista eftersom jag spenderar min helg hos gubben, älskar att vara h. Gubben min ringde klockan halv 12 och var på väg från vännäs för att hämta mig, fick som en liten överaskning när han kom eftersom han hade både Hanna och kusinen Eleonora med sig. Så det blev en trevlig tripp till stan, där vi vandrade runt ett tag, ludvig hittade två t-shirtar på dressman som han köpte, kan lova att han var riktigt snygg i båda.

Kvällen spenderades hos Nicke med lite folk fick även en överaskning där när jag såg att min underbara vän Anna Bergvik också var där, :) planen var att vi skulle dra på Corona, men så blev det icket eftersom vi for rätt sent och kön där var hur lång som helst, vi skulle ha fått stå i kön i två timmar innan vi tog oss in så då blev corona uteslutat.  Och vi hade inget sug heller på att dra på five, så då ringde Ludvig efter Hjalle som snällt kunde komma och hämta oss. På vägen hem träffade vi Östling och Tollo.  det blev en tidig kväll men trevligt var det iallafall.

Idag blire lugnt, jag&älsklingen har just käkat tacos och inväntar en film kväll. 
Kusinen Victoria och Tobias ska även komma hit och umgås, så jag inväntar nu en fin kväll. 


Här bjuder jag på lite bilder från igår och idag:








Bara du gör mig lycklig, min uderbara fina Ludvig







Kommentarer
Postat av: malinns

Saknar dej fast jag tycker att det är kul att du har kul tjejen. Rexa saknar dej mer hon bara vägrar lämna ditt rum :-)

2012-01-28 @ 23:35:08
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: emily

Men mamsen <3 miss you

2012-01-29 @ 18:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0