första skoldagen efter 12 veckor

Det kanske inte var så dåligt att börja skolan igen, har haft ångest i onödan. Ska säga att det kännns ganska kul ändå! har just träffat vännerna och åtregått till det normala. Känner bara att det känns jobbigt är vårat schema har spårat och att jag har börjar pendla. Jag måste nu åka buss och tåg bara för att ta mig till skolan så, de känns enbart jobbigt, tycker länstrafiken ha gjort tider och planerat detta väldigt dåligt menmen finns inget att gör åt ..  så för min del så tro ja nog att jag kommer spendera mycket tid hos gubben min så jag känner mig ganska nöjd ändå! Nu är det bara en termin kvar innan studenten och de lär nog gå över ganska fort. Dagen började iallafall med att ja fick starta en ny kurs som heter Makt och kön, som verkar vara ganska spännande så de känns kul och nu ska jag gå till lektionen som just började, så ni får ha det så bra så länge hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0