Äntligen hemma

Då har man äntligen kommit hem från stan, med alla grejer.. det vart en hel del och kvällen kommer att spenderas med att städa ihop allting, kasta, fixa, rensa osv. Sen kommer min älskade Ludvig om en liten stund och då får vi se vad vi hittar på.

så här ser mitt rum just för tillfället:

Jag har redan hunnit städa ihop en hel del sen jag kom hem och
det känns som att det fortfarande är lika mycket kvar,  
så det blir bara att fortsätta för min del med Promoes musik i backrunden. det gillas!

Promoe - Lev nu


Kommentarer
Postat av: malinns

Välkommen hem till Grönan.

Släng inte sopsäckarna för de kan vara bra att ha använd bara en som soppåse.

2012-01-06 @ 16:10:02
URL: http://malinns.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0