9. tio saker ni kanske inte visste om dig

1. Jag är en väligt kramgo/gossesjuk person

2.
Jag är jätte kräsen när det kommer till mat

3.
Jag blir aldrig rädd för skräckfilmer
(så vet ni en riktig hemsking som ni tro jag skulle kunna bli rädd för, tipsa)

4.
Jag är väldigt lättpåvärkad
(alkohol)

5.
Jag har jätte dåligt självförtroende

6.
Min hårfärg är 100 procent naturlig, det är varken slingat eller färgat.

7.
Jag tycker inte om godis eller chocklad
( Snickers och chips går bra, men inget annat)

8. Jag blir arg/agresiv och på dåligt humör
när jag är orolig, stressad, trött eller hungrig
(måste ligga i släckte eller något)


9. Ludvig är den första personen som jag har kunnat sova över hos utan problem, 
( Har problem att sova borta hos andra,  jag hatar att sova hos andra, 
jag klarar inte av det!)

10.
Jag är livrädd för alla slags läkare, alltså sjuksköterskor, doktor, tandläkare osv. har jätte svårt för att gå till sjukhuset eller till folktandvården, och jag har fobier mot clowner, spindlar, nålar och dockor.

Hoppas det var något spännande ni fick reda på om mig och
om ni vill veta mer så är det bara att kommentera och fråga! ;d

Norlie & KKV - När jag går ner




och


 Ansiktet - äcklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0