7. Vem är den roligaste du vet?

Den roligaste personen jag vet är nog min pojkvän Ludvig. I alla lägen spela inge roll om jag är på dåligt humör, glad, eller ledsen han lyckas alltid få mig att skratta. och hans skämt, minner och reaktioner är så himla roliga. Även fast han Ibland drar dåliga skämt så brukar dom ändå bli så dåligt att det blir kul iallafall. Han är så söt, gubben min, Att han alltid fick mig att skratta var en av anledningarna till att jag föll för honom. <3





Du gör mig lycklig, älskling!


Kommentarer
Postat av: malinns

Men hjärtat är jag utkonkurerad?

Det brukade ju vara mina miner och reaktioner som fick dej att garva...

2012-01-11 @ 21:43:24
URL: http://malinns.blogg.de
Postat av: Emily

Min söta moder, du vet väll att du fortfarande är number one på allt <3

2012-01-12 @ 15:14:54
Postat av: AmandaW

Å, sötnosar :)

2012-01-14 @ 12:57:08
URL: http://tr3tton.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0