6. Bloggarna du läser

Läsa bloggar är oftast ett tidsfördriv, men jag läser ganska många och tycker mångas är intressanta, här har ni några bloggar som jag brukar följa: Marias, malinns, andreas, Tinas, Evelinas, Fokis, Kenzas, Vicktorias, Jennifers, Maddes det finns många fler bloggar som jag läser men jag orkar inte läsa upp alla, men nu har ni några stycken. :)

Just nu sitter jag på fritids och har lunchrast, tycker det känns fruktansvärt tråkigt att detta är min sista praktiksvecka och att nästa vecka går man åter igen tillbaka till dragonskolan, känner inge kul alls och jag taggar inte att börja pendla speciellt inte när vårat schema är kaos och bussarna gå knepigt, kommer börja 08.20 och sluta 16.00 varje dag, känns inge bra speciellt när man är van vid att börja 11-12 någon gång och sluta runt 1-2.. men jaja, here we go det blir säkert bra.



Kommentarer
Postat av: Tina

Nämen, va kul att du läser min blogg! =) synd bara att jag är så tråkig och aldrig uppdaterar, det är därför jag har lösenord nu, haha.. Men jag läser din blogg också iallafall, kul att du skaffat en! ;D

2012-01-10 @ 17:40:44
Postat av: Emily

Jag märkte att du hade skaffat det, blev lite ledsen där faktiskt, tyckte din blogg var riktigt bra, det var intressant att läsa :) Vad kul att du läser min också, är som nybörjare nu så bloggen kanske inte är på topp, men förhoppningsvis blir den bättre :)

2012-01-10 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0