5. En bild på dig för 1 år sedan

först ska jag passa på att berätta att idag har vi varit ute i snön hela dagen, Jag, Ludvig och Maria tog vårt pick och pack i morse och drog till Viktor, där pojkarna har åkt snowboard och jag har filmat deras åk.. kallt och roligt var det, nu är vi hemma och har just köpt hemm en rullkebab, viktor kom om en stund och då blire en bra film.

Imorgon börjar praktiken igen och nässta vecka så ska jag tillbacka till Dragonskolan igen, nu får ni en ettårig gammal bild på mig.



Emily: Inte så jätte snygg bild men den får duga.

Ludvig : Men jag blev kär iden här tjejen

Kommentarer
Postat av: malinns

Jag tycker du var sötsom socker älskling

2012-01-10 @ 00:04:23
URL: http://malinns.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0