30 dagars lista!

Tänkte att jag skulle börja min blogg med en 30 dagars lista så att jag får en chans att börja
och lära mig lite mer hur allt detta fungerar, känner mig lite ensam om att inte kunna det här 
but here we go!


1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Bild på din garderob
9. 10 saker ingen visste om dig
10. En bild på någon du saknar
11. Hit vill jag åka innan jag dör
12. I din väska finns...?
13. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
14. Ett kort någon annan tagit på dig
15. Din högst dröm
16. Vad är kärlek?
17. Första kärlek
18. ditt nuvarande förhållande
19. dina syskon
20. En vän som bor långt ifrån
21. Bild på det du köpte senast
22. Favorit ställe
23. En tv-serie du älskar
24. din första kyss
25. Något du vill ha just nu
26. Detta är jag beroende av
27. Dina föräldrar
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta gör jag på helgerna
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0