22. Favorit ställe

ja vet inte riktigt vars mitt favorit ställe är har många ställen som jag tycker om att vara på, beroende på vem man är med, om man är själv eller vad man känner för. Men ett ställe som alltid går hem med vem som helst och med vilket humör som helst är min sommarstuga. Det är otroligt mysigt och fint där, ett ställe man bara kan vara sig själv och slappna av. Känner att jag längtar till sommarn nu så att man kan dra dit med min älskling&Familjen och bara koppla av med en massa bad och sol. Det är nog en ett av det bästa jag vet



Nu är den här bilden tagen av mig på vårkanten, så det är inte speciellt grönt
men den är då tagen i sommarstugan, jag är inte den enda som älskar sommarstugan
Rexa kan inte bli mer lycklig än när hon får komma dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0