17. ditt första förhållande

mitt första förhållande någonsin var nog när jag var 7-8 år gammal. Min fader bodde på ersboda då och jag var väldigt ofta hos honom på den tiden och där träffade jag en pojke som hette Oskar. Vi träffades utanför trapphuset vid gunställningen och vi umgicks kanske i tre dagar innan vi blev tillsammans. Seriöst eller inte så var vi helt övertygade om att det skulle hålla och att vi skulle leka Ronja rövadotter för alltid, jag skulle vara Ronja och han skulle vara Brik. och traphuset som jag bodde i skulle föralltid vara våran rövarborg.  

men så blev det inte och tja, ja vet inte riktigt hur länge det höll, men någon månad i allafall sen tog det slut när han och hans familj bestämde sig för att flytta ner till skåne, sedan des har vi varken sett eller hört ifrån varanrda. haha, detta förhållande var inte direkt seriöst men just vi de tillfället så var det då det ;) sen så har man haft andra förhållanden efter det både seriösa och oseriösa men det ids jag inte skriva något om! förutom mitt nuvarande förhållande som är helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0