15. Din högst dröm


Min högsta dröm, åh herre!
Vad är min högsta dröm? Det är klart att jag har en massa saker som jag vill uppnå, vara med om och uppleva. Så det är svårt! men:

Jag vill gå ut skolan ta studenten, ha världens roligaste kväll som handlar om att strunta i allt och bara ha kul. Sen så vill jag skaffa ett bra jobb som jag trivs sjukt bra med och som jag vill kunna tjänar en massa pengar på. Jag vill skaffa mig en fin familj och ett stort hus någonstans där jag trivs bra (Göteborg), i huset vill jag ha en massa lyxiga rum och en fet walking closet på mitt rum. Jag vill ha en stor altan och en egen pool på backsidan. och ha underbara och lojala vänner som alltid finns där, som man kan grilla med på somrarna, åka skoter på vintern och dra iväg utomlands med, eller bara snacka skit med på terassen.

Jag vill ta bilkörkortet och motorcykelkörkortet så att jag kan ha en snygg bil och feta motorcyklar. Så att man kan dra iväg när man vill och bara köra långt åt helvete tills man vill hem igen, dra på roadtrips osånt. Prova på en massa saker, lära mig att göra en massa osv. Jag vill fara utomlands, upptäcka nya ställen, se saker, uppleva olika kulturer osv. och jag vill också skaffa en snygg tatuering som betyder mycket för mig.

Jag vill hitta Mr right, The One. (som det känns som att jag redan gjort) som jag sedan kan göra allt detta med, skaffa familj, resa, upptäcka, uppleva, åh allt de där! Så att vi kan sitta där tillsammans i varsin rullstol sen 50-60 år senare och kunna titta tillbaka på allt vi upplevt, upptäckt och gjort. tänka att man lyckades och att man har vart överallt, sett allt och vara nöjd sen.

Jag vill festa nätterna långa och skapa minnen som man aldrig kan glömma. Jag vill säkra min framtid men ändå ha så sjukt kul. Givetvis Så vill jag ha min bästa vän, Hanna Jacobsson som min granne och hon följer med mig på mina trips och lever livet med mig! Så var förberedd på att du kommer få sitta ofta på min altan med en kall och snacka skit och planera våra resor som vi har framför oss.

Allt det där vill jag, och de finns en massa mer som jag vill. Men vad är då min högsta dröm..? kanske bli en väldigt lyckad psykolog och att det håller mellan mig och Ludvig forevaaah, leva ett lyckligt liv? Alltså helt ärligt så vet jag faktiskt inte vad den allra högsta önskan är, det finns så mycket jag vill ha och göra så, det är svårt! Hmm.. Träffa mina makar, Ryan gossling, Jay smith och Jensen ackles, definitivt!

och en massamassa mer som jag vill göra och önskar mig, men jag kan inte göra det här inlägget hur långt som helst, så jag ger mig där! Nu blire kakor, tårta och en massa godis för min del. Hela släckten är här för att Robin fyller 18 år idag! GRATTISGRATTISGRATTIS!


Kommentarer
Postat av: malinns

Det är bra att su har många planer hjärtat...

Låter som om du kommer att få det bra pm bara hälften går i uppfyllelse:-)

2012-01-21 @ 15:20:32
URL: http://malinns.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0