14. Ett kort någon annan tagit på dig

Var så trött imorse och irriterad på tåget att jag glömde bort att det är ju Fredag idag, vilket betyder att min nya telefon ska kommer idag och att det helg om bara någon timma, whoopwhoop! Har inget riktigt planerat över helgen mer än att jag ska försöka ge mig på att åka snowboard med Ludvig på lördag kväll, jag som aldrig stått på en bräda så vi får se hur det går för mig, om jag klarar mig utan att bryta alla mina ben och att jag överlever. så det blir ganska spännande är riktigt taggad på det också har ju länge velat lära mig åka och nu är det dags.  

Iallafall, dessa två bilder har min kära kusin tagit på mig och på henne, tänkte att det får duga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0