1. Berätta om dig själv

Som ni kanske förstått så heter jag Emily Nyman Norberg, jag bor i lilla kommunen Bjurholm med min kära familj. Jag är 18 år gammal och går tredje året på dargonskolan. Jag lever ett ganska normalt liv  med familj, går i skolan, umgås med vänner och min älskade pojkvän. Som vilken tonåring som helst försöker jag hitta på lite olika roliga saker att göra på min fritid osv. har ingen speciell hobby eller något speciellt intresse som jag håller på med. Utan för det mesta lever jag bara livet och tar dagen och de livet har att erbjuda som det kommer, mer har jag väl inte att berätta om mig själv, om det är något ni undrar så är det bara att fråga. 


    

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0