värre har det vart och värre kommer det att bli igen

Känslan då man kliver upp på morgonen och är astrött, sticker i väg till skolan, i tid och allt. Sen får man hör på vi-tiden att vi inte har någon mer lektion idag utan vi ska jobba hemma. Kändes helvärt att komma till skolan för enbart en halvtimmas lektion. Så nu sitter jag på skolan och måste vänta tills klockan 2 då min buss går!

Igår pratade jag med Hannich som berättade att hon kommer hem från Norge idag, så vi planerade in att vi skulle ha en klassisk filmmys kväll i morgon, men massa götta och en massa snack. känner verkigen hur taggad jag är, har verkligen saknat denna flicka. Men ikväll så kommer Ludvig, så det lär också bli en lugn kväll för vår del, känns riktigt skönt att bara få slappna av och bara vara. men nu ska jag se på gårdagens big brother, spela lite wordfeud och göra klar lite skolarbeten som tidsfördriv innan jag drar hem til byhålan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0