Onsdag

God Morgon!

Jag klev upp för ett tag sen, det var länge jag sov så här länge, ja gick å la mig efter det sista inlägget igår och sovit framtills nu. eller jag glev upp vid 9, gubben min hade försovit sig så då fick ja kliva upp och göra någon fukost åt pojken och medan han klädde på sig och paka ner sina saker. Men gissa om jag har sovit skönt iallafall!

Ååh, när jag vaknade tänkte jag Guu, vad skönt att vara ledig idag, men kom på att när man är den enda som är ledig så finns det inget å göra, speciellt när man är i bjurholm,  inte en kotte är här, inget ställe att fara på eller nått.. fick en skön sov stund, men nu då? jag får väl sitta hemma och glo på TV eller något, till de är slut! Huh.. Tråkigt! men ja, senare blir det att fara och träffa Linnea, så det taggar jag till!

Den Svenska Björnstammen - Svalkar vinden


Kommentarer
Postat av: gil

ååh vilken härlig bild på dig bruden!!:D

2012-02-14 @ 13:26:11
URL: http://gilvile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0