Time of my life

God morgon god morgon! klockan är 9 och det första som slår mig, är varför är jag vaken nu för? Jo, kanske för att jag har en pojkvän som aldrig kan låta mig få sova. Han ska jobba idag och i morgon så han kliver ju upp klockan 8. å bara för att jävlas med mig, så lever han om till max, kittla mig på fötterna, dra av mig täcket, ska helt plötsligt bli "överdrivet mysig" och är allmänt jävlig. Han är förbannat söt gubben min men jobbigt är det, när man är jätte trött och vill sova, speciellt när han vet att när jag väl har vaknat, så kan jag inte somna om igen fören om ett bra tag, spelar ingen roll hur trött jag är. Så tack Ludvig, skit kul! så nu blir det att göra någon nytta, städa, tvätta, och diska, underbart!  

men igår hade jag iallafall det trevligt och mysigt, Victoria kom över och såg en film med oss, det blev en klassiker Dirty dancing. Den filmen är top bäst, älskar den spela ingen roll hur många gånger jag har sett den, den är fortfarande lika bra. jag och vickan satt och log igenom hela filmen, det går inte att göra annat. Fast jag känner ändå lite sorg, eftersom  Johnny i filmen (skådespelaren Patrik) dog för nått år sen, så de gör mig lite ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0