She's got the blond hair, but not the blue eyes

Detta är en slö söndag för min del. Igår tog jag det bara lugnt med familjen, sen lite senare på kvällen var jag barnvakt. Var barn vakt från klockan nio på kvällen fram tills koockan 5, så jag är ganska trött idag, det är tur det är slösöndagen, så att man bara kan vila. Har ätit pizza, sett film med mamsen och försökt göra färdig en mössa som jag håller på att göra. Saknar bara min älskade Ludvig just nu, som har varit borta hela helgen. men som jag skrev i förra inlägget så träffar jag honom imorgon, då hoppas jag att han har många bilder att visa och mycket att berätta. Nu ska jag försöka vara duktig och gå en sväng, sen blir det nog att ta det lugnt i soffan resten av kvällen. blir en tidig kväll så att man inte lyckas försova sig igen! ;D har gött!

A Change of pace - Recipe For Disaster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0